شرایط مرجوعی محصولات

شرایط مرجوعی و تعویض کالا

در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده، در کوتاه ترین زمان با واحد ارسال سایت تماس گرفته و انصراف خود را اطلاع دهید.
در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 48 ساعت غیر کاری می تواند موضوع را به ما اطلاع دهد. در این حالت که باید با تایید کارشناسان سویلتن همراه باشد، کالا نباید از بسته بندی خارج و پلمپ آن باز شده باشد. همچنین در صورتی که کالا با هدیه فروخته شده، هدیه نیز باید همراه کالا بازگردانده شود.به این موضوع دقت شود که با تغییر در بسته بندی اولیه (پلمپ)، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.
همچنین توجه داشته باشید که در این حالت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

محصولات بهداشتی: بدستور وزارت محترم بهداشت از آنجایی که برخی کالاها مانند کاندوم ها بصورت پلمپ بوده و جزو محصولات بهداشتی محسوب میشوند تعویض یا استرداد کالا در مورد کالاهای بهداشتی انجام نمیشود مگر در صورت انقضای تاریخ کالا.

محصولاتی نظیر دستگاه های وکیوم جزو وسایل پلمپ و بهداشتی محسوب نمیشوند اما  بجهت نوع کاربرد آنها، قبل از ارسال کاملا بررسی و چک شده و بعد از ارسال بجز در موراد شکستگی امکان تعویض و استرداد وجود ندارد.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری به سویلتن اطلاع داده شود.
در ارسال های راه دور، با توجه به بسته بندی استاندارد شرکتی و بیمه و ارسال از طریق شرکت پست رسمی پیشتاز (و اعلام شماره مرسوله)، در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن به عهده شرکت حمل کننده (پست) می باشد و سویلتن تنها با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی پیگری مشتریان، اقدام به بازگشت وجه خواهد نمود.
در صورتی که آسیب، هنگام تحویل قابل مشاهده است بهتر است مشتریان از دریافت آن خودداری نمایند تا سفارش برای بررسی و ارسال مجدد، به فروشگاه عودت شود.